قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت گالری آوا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سایت گالری آوا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت گالری آوا اقدام کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سایت گالری آوا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به گالری آوا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که گالری آوا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ها از طریق آنها صورت می‌گیرد. جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد گالری آوا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه گالری آوا را در پروفایل خود لغو کنند. توجه داشته باشید که 09332364854 تنها شماره‌ای است که گالری آوا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین ممکن است گالری آوا با استفاده از این شماره  برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

گالری آوا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
گالری آوا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت گالری آوا ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات گالری آوا ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط گالری آوا جزئی از اموال گالری آوا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار گالری آوا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای گالری آوا محفوظ می‏‌دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت گالری آوا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای گالری آوا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات گالری آوا ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.avagallery.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت گالری آوا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.avagallery.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. گالری آوا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت گالری آوا به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. گالری آوا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت گالری آوا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای گالری آوا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– گالری آوا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای گالری آوا محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت گالری آوا ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گالری آوا محفوظ است. گالری آوا در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت گالری آوا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، گالری آوا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد

– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که پرداخت موفقیت آمیز باشد و این پرداخت موفق در بخش پیگیری سفارش‌ها برای شماره فاکتور شفارش به ثبت رسیده باشد.( در بخش پیگیری سفارشات به وسیله شماره فاکتور و ایمیل ثبت شده برای آن فاکتور می‌توان وضعیت سفارش را پیگیری کرد)و بدیهی است که گالری آوا هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در گالری آوا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در گالری آوا قیمت‏‌های مربوط به ‌خرده فروشی آن محصول و با سود حداقلی نسبت به عرضه عمده آن کالا در فروشگاه حضوری ما (فروشگاه عرضه عمده سنگ و نگین زینتی حاج علی حیدری) است . در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، گالری آوا موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

رویه بازگرداندن کالا

همه تلاش ما در گالری آوا این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد،با این وجود ممکن است پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته‌ایم که با آسودگی خاطر، در مدت 5 روز پس از دریافت کالا ، برای بازگرداندن آن اقدام کنید.

همه کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه و شماره سفارش یا شماره درخواست مرجوعی ارائه شود.

در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف موردنظر مجدادا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده می‌شود.

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با گالری آوا جداً، خودداری کنید.

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه به همراه کالای اصلی ارسال شود.

برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس [email protected] ایمیل کنید.

تنها در صورت وجود مغایرت با عکس و ویژگی‌های ارائه شده در سایت و پس از هماهنگی با پشتیبانی سایت گالری آوا، پیش از هرگونه استفاده از کالای خریداری شده و در همان شرایط تحویل کالا، می‌توانید کالای خریداری شده را به آدرس زیر ارسال نمایید. پس از تحویل کالا و تایید مغایرت مبلغ طی 24 تا 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت می‌گردد. بدیهی است هرگونه استفاده از کالا باعث سلب امکان بازگرداندن کالا برای مشتری خواهد شد.

آدرس جهت بازگرداندن کالا : : تهران – بازار بزرگ – مسجد امام خمینی (ره) – حوضچه اول – پاساژ شناور – پلاک 2 – نگین و سنگ زینتی حاج علی حیدری – کدپستی : 1161656774

پروسه مرجوعی کالا

  • ثبت درخوات مرجوعی کالا توسط مشتری
  • بررسی درخواست مشتری
  • دریافت کالا از مشتری
  • بررسی ایراد و مشکل کالا
  • تعویض یا پرداخت وجه مرجوعی کالا (در صورت تاییید)
  • ارسال کالا برای مشتری (در صورت عدم تایید)

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید گالری آوا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده گالری آوا است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس [email protected] ارسال فرمایید.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط گالری آوا ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟ از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

با شماره ارائه شده در صفحه  “تماس با ما” تماس بگیرید و موضوع را به اطلاع گالری آوا برسانید و

یا پیام خود را در صفحه  “تماس با ما”  با ذکر موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش  الزامی است

 

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، گالری آوا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

گالری آوا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.